
Miten tehdä näkyväksi organisaation viestinnän ja brändin kannalta tärkeitä hiljaisia signaaleja ja trendejä, jotka muutoin saattaisivat jäädä huomaamatta?
Erilaisilla mediaosumia tai kävijäliikennettä seuraavilla palveluilla on omat analyysityökalunsa, mutta ne on lähes aina säädetty käsittelemään kaikkien asiakkaiden dataa samalla pinnallisella tavalla.
Kun data ladataan ulos palvelusta organisaation omaan käyttöön, uudet AI-työkalut mahdollistavat tämän datan syvemmän hyödyntämisen. Kun data on omassa hallinnassa, se voidaan syöttää työkaluille, joita on mahdollista kouluttaa juuri sinun organisaatiosi taustoista ja vaikkapa vaikuttamistyön tavoitteista. Työkalut voivat myös analysoida useammasta eri palvelusta ladattua dataa ristiin.
Diippimedia tekee edellämainittuja analyysejä suurista datamassoista, kuten esimerkiksi verkkosivujen analytiikasta, hakukoneliikenteen datasta, mediamonitoroinnin osumista, tiedotteista ja lausunnoista, kilpailijasivustojen sisällöistä sekä asiakasrekistereistä.
Paras lopputulos saadaan yhdistelemällä dataa eri lähteistä. Esimerkiksi somemoderaattorin ohjeet syntyvät yhdistämällä mediamonitoroinnista saatava somepostausten negatiivinen palaute organisaation omista lausunnoista ja tiedotteista johdettaviin vastauksiin sekä viestintätavoitteisiin.
AI-pohjaiset analyysit synnyttävät sellaista organisaation viestintää tukevaa näkemystä ja viisautta, jota ei ole aiemmin ollut saatavilla näin nopeasti ja edullisesti.
AI-analyysit
Verkkosivuston teema-analyysi
Palveluun kuuluu Google Analytics -datan, Google Search Console -datan ja verkkosivustojen sisältöjen yhteisanalyysi. Palvelun avulla tuotetaan kuva verkkosivuston sisältöjen ja teemakokonaisuuksien vahvuuksista ja heikkouksista sekä nousevista trendeistä. Hintaan kuuluu napakka ppt-tiedosto ja tunnin etäpalaveri, jossa käydään läpi tulokset.
Hinta: 495€
Muista töistä annetaan tarjous, joka perustuu 79,90€ tuntihintaan.
Hinnat sisältävät alv. 25,5%.
Ota yhteyttä ja keskustellaan lisää!