Verkkokyselyt – kohderyhmien tarpeet selville

Verkkokyselyiden avulla saat selkeää ja ajantasaista tietoa verkkosivuston käyttäjien, asiakkaiden ja muiden kohderyhmien mielipiteistä ja tarpeista sekä näihin liittyvistä kehityskohteista. Tulokset auttavat tunnistamaan sivuston vahvuudet ja heikkoudet sekä kohdistamaan kehitystoimia juuri oikeisiin asioihin.


Miten verkkokysely toteutetaan?

Verkkokyselyn toteutukseen kuuluu noin 15 kysymyksen kyselyn laatiminen yhdessä asiakkaan kanssa, kysymysten vieminen Surveymonkey-työkaluun, tulosten kirjautumisen seuranta ja yksityiskohtaisen loppuraportin laadinta.

Loppuraportissa hyödynnetään mm. NPS-kysymyksen (Net Promoter Score) ja aktiivisimpien sivuston käyttäjien vastausten ristiintaulukointia. Raporttia varten myös kvantifioidaan vapaiden kenttien vastaukset siellä, missä vastauksia on paljon.

Loppuraportti jakautuu kahteen dokumenttiin: Word-dokumentti kysymyskohtaisista vastauksista ja Powerpoint tiivistelmä kyselyn keskeisistä tuloksista. Raportin liitteenä on Surveymonkeyn alkuperäinen kysymyssetti ja siihen kerätyt vastaukset. Powerpoint esitellään asiakkaalle 1-2 tunnin etäpalaverissa.


Mitä verkkokysely maksaa?

Hinta pitää sisällään Surveymonkeyn kahden kuukauden maksun, mutta ei mahdollisia vastaajien kesken arvottavia palkintoja. Asiakas vastaa Surveymonkeyn koodin asennuttamisesta sivustolleen. Se onnistuu yleensä helposti sivuston teknisen ylläpidon ja Surveymonkeyn antamien selkeiden ohjeiden avulla.

Hinta: 895€

Hinta pitää sisällään alv. 25,5%. Ota yhteyttä ja keskustellaan lisää!